Thursday, November 11, 2010

Cita-citaku...

Doctor..doctor..doctor..Yes!That is my ambition..My only ambition..mak suruh aku jadi doktor..aku suka jadi doktor sbb boleh tolong org sakit...gaji lebih..boleh pergi ke luar negara..mase tu,ade sepasang suami isteri dtg mkn di kedai aku..mereka tu doktor..mereka slalu dtg mkn kt kedai aku..setiap kali dtg,setiap kali beli hadiah untuk mak and abah aku..dorang pergi Jepun,Cina,Korea and banyak lagi lah sampai tak boleh kira..setiap tahun macam tu..mesti semue org nk kan??aku pun nk..sbb tu aku nk jadi doktor..tapi kalau xde rezeki nak jadi doktor,xpelh..janji aku dpt keje..lagi satu,kalau aku dpt jdi doktor,kalau mak aku ke,ayah aku ke,abg aku ke,angah aku ke,achik aku ke sakit..senang la ckit..x payah susah pergi hospital..ambil first-aid-kit jeee...hahaha..kalau aku jadi doktor terkenal(berangan..hehehehe),aku nak beli kerete,rumah banglo untuk mk and ayh aku..and untuk aku juga..nk beli mcm2 lagi lahh..tapi ni lagi penting..bersedekah..oklah..sampai disini sjew..nnti aku tmbh lagi..bye2
TOODLES ,
MyEm0.Com

 

No comments:

Post a Comment