Friday, November 12, 2010

Hari Yang Menyedihkan..(T_T)

                                             ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ 

Assalamualaikum...

Hari ini aku nk bagitau tentang hari yang menyedihkan..
Semalam aku pergi ambil kakak aku hari jumaat..
Aku balik drpd skolah pukul 12:00 tgh hari..
Sebelum bertolak aku makan la dulu..
Lepas beberapa jam aku dh habis mkn,aku tido..(krohhh)
Pastu mak aku kejut aku..
Aku pun bangun pergi mandi dengan badan yg lembik(biase lah..org baru bgn tido mmg mcm tu..hehehe)
Aku ambil air 100Plus..
Aku bwk selimut skali sbb..kat dlm kete sejuk gile..
Waktu dalam perjalanan aku rase pening..aku rse nk termuntah..nk tido..tpi tak boleh
mcm tidur-tidur ayam..
Aku thn je laaaa...
Bile dh sampai MRSM akak aku..
aku terus keluar..
Baru rase ok ckit..
Tpi masuk selepas beberapa jam,dtg blik..
huhuhuhuhu...TT_TT
Pastu pergi beli karipap..
Pergi rumah mak jang..tpi mak jang tak blik keje lagi..
Jadi pergi la umah mak ngah..
Aku mkn laksa,kek coklat..minum air kopi'o..
Masuk kete nk termuntah lagi..(adoyai...)kakak aku pun nk termuntah..
Blik2 aku terus tido..tibe2 mak aku bgtau..hanset abah yg abah beri kat mama hilang..
Aku terkejut..waktu kat rumah mak ngah ade..
Tapi dlm kete p0wn xde..
Lepas call rumah mak ngah,mak ngah kate xde..
Mak aku and ayah aku sembang laaa..
Aku buat ape lagi..mate pun dh mengantuk..
baring terus atas katil..
So,sampai skang tak jumpe2 lagi..
Hmmm...xpelh..dh hilang nk wat camne?
Redha je laaaaaa.......

                                              ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

No comments:

Post a Comment