Thursday, November 11, 2010

Tentang aku

Nama aku Nurul Wahida Binti Jusri.
Aku berumur 10 tahun.
Aku bersekolah di SKSAR..
Aku adalah anak bongsu..
I like to playing badminton,playing computer and reading..
That's my hobby but my ambition is...i want to be a doctor(boleh ke?)
Aku sangat sayangkan mak and abah aku..
Kalau boleh nk berkepit jewwwwwww...
Aku ade kakak yg bernama nur amira aida (shimmidae)
Lagi satu ira nadhira (eyra jejung)
and one brother named Amirull Aizad
Aku sangat sayangkan depa...
Di sekolah,aku adalah pengawas sekolah(kecil tapi gagah perkasa)
Aku ade kawan baik yg bernama adibah and annisaa'
They are my best friends forever
Friends today,tomorrow,and forever(hahaha)
Aku selalu dpt no. 3,4,5,6 lebih kurang camtu larrr..
tapi akhir tahun untuk tahun ni dpt no.5(okeylah tu..kan??)
nasib baik still lagi di dalam kelas marikh..
Tapi yg aku geram..aku dpt buku buruk!!(arrrghhh!!!)
Aku dpt 2 je buku baru..
Aku dpt hari khamis lepas..
Hanum dpt hari(x ingat dah laaa...tapi selepas aku..)
Die dapat buku baru..
Adibah duduk tak jauh drpd aku
Die bisik "anak cikgu.."
Aku hanya diam seribu bahasa
Nak buat macam mane..buku buruk pun buku buruk la...
aku tak kesah
janji aku ade buku untuk STUDY..(hahaha)
so,sampai sini je la ..nnti I continue tomorrow..

No comments:

Post a Comment